No niin, eli tämä kertoo minusta. Aihehan kiinnostaa kaikkia, joten eiköhän aloiteta.

Elikkäs. Olen muutaman päivän vajaa viisitoista-vuotias, ihan kakara vielä siis, mutta uskon silti eläväni elämäni parhaita aikoja. Eli eipä ole kovin hääppöinen elämä edessä.:,)
Olen luonteeltani hyvin temperamenttinen ja itsepäinen, aina kuulemma ollut, kaksivuotiaasta saakka olen kieltänyt äitiä päättämästä mitä pistän päälleni. Mutta toinen puoli minusta onkin sitten aivan toista luokkaa, oikea Muumimamma kuten ystäväni asian ilmaisevat, pidän huolta kaikista ja olen aina se ensimmäinen huolissaan jostakusta. Viimeaikoina olen huomannut olevani hyvin vaikutuksille altis, se on pelottavaa, mutta olen myös kiitollinen siitä, kummasti vaan on hauskempaa kuin aiemmin.

Hmm. Tykästymisen kohteitani ovat kahvi, suklaa, vesisade, ananasmandariinimehu, veljeni, bassoni, tietokoneeni, maalaustelineeni, lyijykynäsettini, luonnoskirjani, ihanat ystäväni, äitini, isäpuoleni, isänikin pikkuisen. Öm, kaikki cd:ni, elokuvat, piirrokseni.:3 No enhän minä nyt mikään materialistinen. o_Ô
Ahh, Blaise.<3

Tsjöhm. En minä mitään muuta keksi. Katsokaa YNSH'ta ja bongatkaa Sunako, jos haluatte tietää/ette muista miltä näytän.